Hodnocení obchodu
LL
La Lorraine
LM
Lenka Menzlova
PH
Petr Hájek
MP
Michal Procházka
JR
Josef Rutsch
JV
Jiří Vosáhlo
ZK
Zdeněk Klumpar
VG
Viktor Giesel
ZH
Zoltán Hancko
Kvalitný tovar, expresné expedovanie, dobrá informovanosť a komunikácia. Vrelo doporučujem.
MT
Michal Tatar
(Administrátor)
Dobrý den a děkuji za recenzi a plný počet hvězd. Děkujeme za nákup a budeme se těšit, když se na nás opět obrátíte.
S úctou, Michal Tatar jednatel společnosti
JK
Jana Kavalirová
LČ
Ladislav Čech
RŠ
Roman Špaček
Prodavačka se chovala velmi neprofesionálně až nezdvořile. Její znalosti sortimentu a funkcí, které výrobky nabízí, byly nedostatečné. Nedoporučuji, pokud chcete s něčím poradit.
MT
Michal Tatar
(Administrátor)
Dobrý den a děkuji za recenzi. Mrzí mě vaše negativní zkušenost a pečlivě vyšetřím, co se stalo. Vyvodím samozřejmě důsledky a udělám vše, aby se podobná situace neopakovala.
Michal Tatar , jednatel společnosti
TS
Tom Svoboda
Tak za prvé zboží po 27 dnech stále nemám, mělo být doručeno 12.5.nikdo mi nedal vědět, že se opozdi až na mou žádost kde je zboží někdo zareagoval, ale ne že bude za 2 dny, že třebas zapomněli, ne.... Zboží stále nemám a to je 25.5. Obchod bohužel nedoporučuji. Jak mám zákazníkovi vysvětlovat, že nemám zboží které bylo slíbeno. Profesionálové se takto nechovají. Jestli nejste profesionálové, tak to radši nedělejte. Tom
MT
Michal Tatar
(Administrátor)
Vážený pane Svobodo, děkuji za reakci a omlouvám se za komplikace. Dne 15. 5. 2025, když jsem zjistil, že výrobce stále nedodal zboží pro vás, jsem posílal informaci o změně termínu na 19. 5. 2025 s omluvenkou. Z našeho systému tento email odešel v 8:11 hod. Výrobce bohužel nakonec dodal zboží až 21. 5. a 22.5. jej od nás převzala Zásilkovna a v pátek 23.5. měla být Zásilka na výdejním místě. Zásilkovna bohužel asi trochu nestíhá a dnes, 25. 5., je zboží stále na cestě k vám. Nic méně byste to měl vidět v aplikaci nebo v trackování. Číslo zásilky je : Z 130 5499 112
Jak jsem uvedl, mrzí mě celá situace a chápu vaše rozhořčení. Informaci ohledně změny termínu jsem poslal a samozřejmě přijímám plnou odpovědnost za konečné zpoždění expedice způsobené pozdním dodáním zboží výrobcem.
Tyto situace u nás běžně nenastávají, ale zcela vyhnout se jim zatím neumíme. Děláme však vždy vše proto, aby zákazník dostal zboží včas a byl plně spokojen.
S úctou, Michal Tatar jednatel společnosti
MH
Marian Hatnancik
EŠ
Eva Šulcová
VJ
Vitezslav Jucha
Ano spokojenost kvalita odpovídá ceně rychlost dodani
BG
Blažej Grznár
RT
Roman Taranda
Vše ok.
JN
Jiří Novotný
MK
Michaela Kaniova